نمایندگی چوب ترموود در تهران

فهرست

نمایندگی چوب ترموود در تهران

مرکز پخش ترموود در تهران

نمایندگی چوب ترموود در تهران، اگر به دنبال بهترین مرکز پخش الوار در تهران هستید، اگر در انتخاب نمایندگی فروش خوب و اجرای ترمووود دچار سردرگمی شده اید، بهتر است بدانید که چیناروود یکی از بزرگترین مراکز فروش چوب در ایران است. این مرکز فروش انواع چوب ایرانی و وارداتی را از فروشندگان مختلف انجام می دهد. در واقع مرکز توزیع و فروش انواع چوب مورد استفاده فعالان صنعت نجاری ایران است.

نمایندگی ترموود فنلاند

شهر تهران یکی از بزرگترین نمایندگی های مجموعه ی چیناروود را داراست، مقاله ی نمایندگی ترموود فنلاند، لیست شهرهای دیگر فعالیت این مجموعه را به اطلاع شما رسانده است.

نمایندگی چوب ترموود در تهران

تهران یکی از شهرهای مهم ایران است که در زمینه ترمووود فعالیت زیادی دارد و شرکت های مختلفی تولید ترمووود می کنند. بسیاری از ویژگی ها و کاربردهای ترمووود علاوه بر زیبایی که به محیط می بخشد، در برابر انواع حشرات و قارچ ها و اشعه UV خورشید مقاوم است.

مرکز پخش نمایندگی چوب ترموود در تهران،  انواع رنگ های ترمووود و همچنین ترموود را ارائه می دهد. رنگ چوب چیناروود محصول کشور آلمان می باشد. این رنگ در دو نوع پایه روغنی و پایه آبی به فروش می رسد. رنگ های بسیار متنوعی وجود دارد که مشتری می تواند در این زمینه انتخاب زیادی داشته باشد. این رنگ ها همچنین مقاوم در برابر آب و هوا و بدون مواد نگهدارنده هستند.

نمایندگی چوب ترموود در تهران

خرید چوب حرارتی در نمایندگی چوب ترموود در تهران

مشتریان ترموود به دنبال کیفیت و دوام بالای چوب هستند. مجموعه ی چیناروود کنترل کیفیت محصولات خود را در بالاترین سطح ارائه می دهد که آنها را به مشتریان تضمین می کند.

مصالح مورد استفاده این شرکت از مصالح درجه یک اروپایی است که برای نمای ساختمان ها، کف بیرونی منازل، پاسیو، آلاچیق، روف باغ، در و پنجره، نرده پله، پله، سونا، استخر و مزیت دکوراسیون داخلی استفاده می شود. این شرکت همچنین کلیه محصولات خود را گارانتی می کند و تامین کننده گارانتی چند ساله تعویض چوب و رنگ چوب می باشد.

مرکز پخش ترمووود در نمایندگی چوب ترموود در تهران

 

شرکت پخش ترمووود

یک شرکت پخش خوب برای خرید چوب با کیفیت باید در عرصه بازارهای سنتی و مدرن و تجارت الکترونیک حضور داشته باشد. طراحی سایت ساخته شده برای شرکت باید واضح و با بازاریابی آنلاین و مناسب باشد تا بتوان انواع چوب و محصولات را به مشتریان مربوطه معرفی و عرضه کرد.

لیست قیمت گونه های چوبی در نمایندگی چوب ترموود در تهران

با توجه به افزایش شدید قیمت ارز از ابتدای سال تاکنون، قیمت فروش چوب حرارتی عرضه شده کاملا در معرض نوسانات ارزی در بازار است. بنابراین برای اطمینان از قیمت دقیق چوب ترمو باید روزانه استعلام خرید چوب انجام شود.

در خرید چوب حرارتی برای نمای بیرونی باید دقت شود که از چوب با ضخامت کمتر از 18 میلی متر استفاده نشود. همچنین چوب باید در بسته بندی محکم، بدون مزاحمت و رنگ شده به فروشنده تحویل داده شود.

انواع چوب نمای ساختمان در نمایندگی چوب ترموود در تهران

بسیاری از انواع چوب به طور طبیعی برای چوب نمای ساختمان مناسب هستند. زیرا مقاومت طبیعی آنها از پوسیدگی محافظت می کند. این خاصیت از ماهیت چوب ناشی می شود که می تواند چوب نرم یا سخت باشد. در حال حاضر ترمووودهای چوبی مانند سرو قرمز و کاج سیبری نیز به دلیل داشتن ظاهری مدرن و شیک و همچنین کیفیت بالای ساخت چوب نما طرفداران زیادی دارند.

برای خرید چوب به کجا برویم؟

برای خرید چوب از ترمووود ابتدا باید به این سوال توجه کنید که چقدر چوب نیاز دارید؟ اگر مقدار چوب مورد نیاز شما خیلی زیاد نیست و فقط برای کارهای شخصی و علایق خود به مقدار کمی چوب نیاز دارید، می توانید اندازه چوب مورد نیاز خود را به نجارهای اطراف محل خود سفارش دهید تا آن را از الواری که بریده اند جدا کنند. . اما اگر به طور جدی در صنعت نجاری فعال هستید و به مقدار قابل توجهی چوب برای تولید مصنوعات چوبی نیاز دارید، می توانید چوب را به صورت الوار یا متر مکعب از مجموعه ی چیناروود  خریداری کنید.

انواع چوب نمای ساختمان در نمایندگی چوب ترموود در تهران

فروش چوب ترمو اورجینال در نمایندگی چوب ترموود در تهران

با توجه به گسترش فروش چوب حرارتی در بین محصولات و مصالح ساختمانی می توان به اهمیت این محصول پی برد. بنابراین با توجه به میزان نیاز و پاسخگویی به تقاضای بازار، مهمترین مسئله این است که چوب تولیدی از طریق کانال های معتبر واردات ترمووود ساخته می شود.

نمایندگی مجموعه ی چیناروود می تواند خریدار را ملزم به دانستن منشاء و مشخصات چوب وارداتی کند. اطلاعات مصرف کننده در مورد این اقلام می تواند تضمینی بر کیفیت چوب خریداری شده باشد.

در برخی موارد به دلیل شهرت برند ترمووود، مشتریان گرامی ممکن است جهت اطمینان از اصالت ترمووود که از طریق نمایندگی ترمووود ارائه می شود، اقدام به خرید نمایند. استعلام های لازم را از شرکت مبدا برند انجام دهید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشخصات چوب ترمو در نمایندگی چوب ترموود در تهران

اگر یکی از گزینه های مختلف روکش چوب را انتخاب کنید، ممکن است نام مجموعه ی چیناروود را شنیده باشید و فکر کرده باشید که چیست. چگونه می دانید که این گزینه برای شما بهتر از سایر مصالح ساختمانی است؟

در اینجا به برخی از سوالات رایج در مورد چوب ترموود پاسخ داده شده است:

ماندگاری چوب ترمو چقدر است؟

ترمووود باید چندین سال دوام بیاورد و نیازی به حرارت دادن سطح ندارد. برخی از افراد تصمیم می گیرند چوب حرارتی خود را با یک لایه رنگ جلا دهند، اما اگر هوا به طور طبیعی جریان داشته باشد، چوب به رنگ خاکستری نقره ای مانند سرو تبدیل می شود.

آیا برای محیط زیست خوب است؟

از آنجایی که ترمووود به جای مواد شیمیایی با حرارت و بخار درمان می شود، نسبت به سایر چوب های اصلاح شده شیمیایی برای محیط زیست بسیار بهتر است. به همین دلیل است که اکثر افراد ترمووود را به دلیل دوام و ظاهر خوب انتخاب می کنند.

کاج فنلاندی که معمولاً برای تهیه چوب ترمووود استفاده می شود، همیشه از جنگل ها تولید می شود. برای اطمینان از انتخاب چوب ترمووود با منبع سازگار با محیط زیست، مطمئن شوید که پروژه های دارای مجوز تحت برنامه مجوز مجوز جنگل (PEFC) یا شورای نظارت بر جنگل (FSC) وجود دارد. این سازمان های بین المللی غیر انتفاعی مدیریت پایدار جنگل را تنظیم می کنند.

آیا چوب ترمو گران است؟

چوب حرارتی در واقع ارزان تر از بسیاری از چوب های سخت است، و آن را به گزینه ای بسیار مقرون به صرفه برای اکثر صاحبان خانه و سازندگان تبدیل می کند. از آنجایی که فرآوری حاوی مواد شیمیایی نیست، تولید ارزان تر است. چوب ترمووود که با کمک انرژی گرمایی و نه با مواد شیمیایی تهاجمی تولید می شود، یک مصالح ساختمانی ارزان، سازگار با محیط زیست و بادوام است که به ویژه برای روکش های بیرونی محبوبیت دارد.

ترمووود با عملیات حرارتی کاج و صنوبر فنلاندی تا دمای بالای 200 درجه سانتیگراد تولید می شود. در طول عملیات حرارتی، تغییرات شیمیایی و ساختاری در چوب رخ می دهد که برخی از خواص اساسی آن را تغییر داده و بهبود می بخشد.

این محصول چوبی کاملا بادوام و پایدارتر است، روکش ایده آل برای استفاده در مناطق باز مانند دیوارهای خارجی.

کیفیت بصری

رنگ ThermoWood D (بور) تحت تأثیر دما، زمان و روش گرمایش است. هر چه دما بالاتر باشد، ظاهر آن تیره تر است.

30 سال ماندگاری چوب حرارتی

نمای خارجی ThermoWood D (کاج) بدون پوشش می تواند عمر مفید 30 سال را فراهم کند. این محاسبه بر اساس تعدادی از شرایط از جمله کیفیت کار در هنگام نصب و هوازدگی روکش فلزی شامل مکان، ارتفاع و طراحی است. اگر پوشش داده شود، ThermoWood D ماندگاری 60 سال دارد.

تهیه پوشش مطابق با توصیه های سازنده پوشش در طول عمر محصول حفظ می شود.

چوب مورد استفاده برای تولید ThermoWood در جنگل های فنلاند تولید می شود که به طور کامل توسط سیستم صدور گواهینامه جنگل فنلاند و سیستم گواهینامه جنگل پاناروپایی تایید شده است. به همین ترتیب، می‌توانید مطمئن باشید که ThermoWood® از جنگل‌هایی با مدیریت خوب و پایدار می‌آید.

فرآیند عملیات حرارتی نیازی به افزودنی های شیمیایی ندارد. بهره وری بهبود یافته به سادگی از طریق استفاده کنترل شده از گرما و بخار حاصل می شود.
چوب عملیات حرارتی از طریق یک فرآیند طبیعی و غیر سمی که اساساً چوب را آماده می کند و ساختار چوب را تغییر می دهد، درمان می شود. چوب تا دمای 400 درجه سانتیگراد در محیطی بدون اکسیژن گرم می شود.

آیا چوب از نظر فیزیکی متفاوت است؟

اصلاح حرارتی از گرما برای حذف ترکیبات آلی از سلول های درخت استفاده می کند به طوری که آب را جذب نمی کند، منبسط نمی شود، منقبض نمی شود، یا از حشرات یا قارچ ها تغذیه نمی کند.

حرارت زیاد چوبی طبیعی بادوام ایجاد می کند که دائماً در برابر آب، حشرات و پوسیدگی مقاوم است. چوب سبک است زیرا مواد شیمیایی را جذب نمی کند، اما رطوبت را جذب می کند.

چوب اصلاح شده حرارتی نیز از نظر اندازه پایدارتر است زیرا کمتر در معرض اعوجاج و اعوجاج است. چوب همچنین مقاومت در برابر گرما و هوا را افزایش می دهد. اگر به درستی نگهداری شود، تراشه در طول سال پوسیده یا تاب نمی خورد. بسیاری از محصولات ارائه شده در این گروه 20 یا 25 سال استفاده در خارج از کشور دارند.

چوب های عملیات حرارتی شده چگونه متفاوت به نظر می رسند؟

فرآیند تدریجی حرارت زیاد واکنش های ثابتی ایجاد می کند و ظاهری قهوه ای تیره به چوب می دهد. رنگ تیره ظاهری استوایی غیرمنتظره دارد.

با تکمیل چوب با یک درزگیر مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش در تمام طرف ها و لبه های چوب، می توان رنگ شکلاتی را برای کاربردهای بیرونی حفظ کرد. اگر تمام نشود، چوب به دلیل قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید به طور طبیعی رنگ خاکستری پیدا می کند.

چوب های عملیات حرارتی شده برای چه مواردی قابل استفاده هستند؟

 

از آنجایی که چوب عملیات حرارتی شده مانند قبل از تصفیه رطوبت را جذب و حفظ نمی کند، گونه هایی که معمولاً در فضای باز یا در محیط های مرطوب عملکرد خوبی ندارند، اکنون می توانند در کاربردهای مختلفی مانند پارکت، سایدینگ یا کفپوش استفاده شوند. همچنین در محیط هایی که از نظر رطوبت پایداری کمتری دارند مانند زیرزمین ها (با کف مناسب) قابل استفاده است.

مزایای چوب اصلاح شده حرارتی در نمایندگی چوب ترموود در تهران

این چوب اصلاح شده حرارتی سازگار با محیط زیست است، زیرا در تولید این محصول از مواد شیمیایی خام استفاده نشده است. برخلاف چوب تحت فشار، فلزات را از بین نمی برد. همانطور که در بالا ذکر شد، از نظر اندازه نیز بسیار بادوام است.

محصول جدید غیر سمی برای استفاده خارجی و داخلی

چوب اصلاح شده حرارتی یک گزینه سبز برای چوب های سخت گرمسیری و چوب های تحت فشار برای استفاده در فضای باز است و محصولی زیبا برای استفاده در کاربردهای دیگر است که پایداری و دوام متغیرهای کلیدی هستند.

Join Us Today

لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید

Share With Friends

Another Tours

فهرست
مشاوره رایگان پیام دهید