انواع تابلو ترموود

انواع تابلو ترموود

موارد استفاده چوب ترموود بیشتر در کجاها است ؟

از چوب ترموود استفاده های زیادی می شود. مثلا در کفپوش ساختمان، پله، فضای داخلی استخر و سونا و … استفاده می گردد. در مقاله ی موارد استفاده چوب ترموود بیشتر در کجاها است، اطلاعات کاملی درباره این چوب آورده ایم. با مراجعه به این مقاله می توانید به اطلاعات خود درباره ی چوب ترموود بیفزایید.

پانل(تابلو) ترمووود:

تابلوی ترمووود نوعی بیلبورد چوبی است که با ظاهر چوبی خود می تواند ظاهری کلاسیک و مدرن را به محل کسب و کار شما ببخشد. پانل ترمووود با استفاده از چوبی به نام ترمووود طراحی و ساخته می شود که دارای بالاترین درجه مقاومت است، زیرا تحت یک سری فرآیندهای تحت تاثیر حرارت و فشرده سازی قرار می گیرد و درصد بالایی از رزین چوب را حذف می کند و چوب صاف به دست می آید. با طرح ها و رنگ های مختلف که برای ساخت تابلوهای چوبی مغازه ها و یا ساخت نما از چوب ترمووود استفاده می شود.

فروشگاه ترموود:

تابلوهای ترمووود از نظر ویرایش لغوی در بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تابلو به روش های مختلفی نوشته و نامگذاری می شوند، مانند تابلوهای مغازه چوبی، صفحات ترمووود، صفحات ترمووود یا صفحات ترمووود.
در زمینه تبلیغات و بازاریابی، صاحبان مشاغل از روش های تبلیغاتی مختلفی برای ارائه برند و نوع کسب و کار خود استفاده می کنند تا بتوانند مشتریان جدیدی پیدا کنند و با تبلیغات مکرر وفاداری مشتری را به دست آورند و اجازه ندهند رقبا آنها را به چنگ آورند.تبلیغات مشتری موثرتر.

در تبلیغات سنتی چندین روش وجود دارد:

  • نمونه برداری
  • تابلوی بنر
  • تابلو تبلیغاتی
  • چاپ رساله، چاپ بروشور، چاپ کاتالوگ محصولات
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  • در سایت های معروف تبلیغ کنید
  • تبلیغات موبایل
  • تبلیغات ایمیلی
  • زبانه ها

از بین تمامی این روش های تبلیغاتی، تولید بیلبورد یکی از پرکاربردترین انواع تبلیغات می باشد که مورد استفاده تمامی اصناف و مشاغل می باشد و از این روش برای سفارش و تولید انواع بیلبورد از جمله تابلو فروشگاهی، تابلو فروشگاهی و … استفاده می شود. علائم شرکت

 

روش های تبلیغاتی در انواع تابلو ترموود:

یکی از جدیدترین تابلوهایی که به صورت کاملا مدرن و کلاسیک طراحی و اجرا شده است، نقاشی ترموود یا نقاشی روی چوب می باشد.

پانل(تابلو) ترمووود چیست؟

این یک نوع بیلبورد است که به جای پلکسی گلاس از ترمووود به عنوان بستر یا زمینه بیلبورد استفاده می کند و برای ساخت حروف برجسته روی آن می توان از حروف برجسته مختلف مانند حروف برجسته چلنیوم، حروف برجسته استیل، حروف برجسته پلاستیکی و … استفاده کرد.

موارد استفاده شده تابلوهای چوبی مغازه ها می توانند جلوه ای بسیار زیبا و کلاسیک به محیط کسب و کار شما ببخشند و در صورت تمایل می توانید از نمای چوب ترمووود و نمای کسب و کار خود با تابلوی تبلیغاتی در فروشگاه استفاده کنید و محیطی آرام و کلاسیک را برای خود فراهم کنید.

 

تابلوی فروشگاه ترمووود:

یکی از جدیدترین انواع بیلبوردهایی که این روزها روی درب فروشگاه ها نصب می شود، تابلوی زیبا با حروف برجسته و زمینه چوبی است که به آن تابلوی چوبی مغازه یا تابلوی ترمووود مغازه و هر کدام از حروف برجسته می گویند. قابل چاپ بر روی Implemented و نصب روی ترمووود.

قیمت پانل ترمووود:

ما انسان ها هر زمان که بخواهیم وسیله ای را بخریم، سفارش دهیم یا بسازیم، ابتدا قیمت آن را جویا می شویم و میزان بودجه لازم برای داشتن کالای مورد نظرمان را تخمین می زنیم و سپس به سفارش یا خرید کالای مورد نیاز خود ادامه می دهیم.

برای بیلبوردها هم می گوییم همین طور است و گاهی افراد برای سفارش بیلبورد به چند بیلبورد مراجعه می کنند و بسته به نیاز و بودجه و سلیقه خود کار ساخت بیلبورد را به فرد مورد نظرشان می سپارند. ممکن است هنگام سفارش پانل ترمووود این سوال ذهن ما را درگیر کند.

که:

قیمت پانل ترمووود چگونه محاسبه می شود؟

متر محیطی یکی از عوامل تعیین قیمت پانل های ترمووود می باشد که هم زیرساختی که به کمک ترمووود ساخته می شود و هم حروف برجسته ای را که می خواهیم بر روی زیرسازی ترمووود سوار کنیم را شامل می شود.
در صورت استفاده از پنل های سبک مانند پنل چلنیوم، نوع لامپ های مورد استفاده و جنس و برند سازنده آنها می تواند در افزایش یا کاهش قیمت موثر باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد علامت چلنیوم، مقاله مقابل را مطالعه کنید.
از آنجایی که چوب ترمووود از درختان زیادی به دست می آید، نوع چوب و چوب تولید شده از آنها و همچنین رنگ و طرح ترمووود می تواند در بالا و پایین بودن قیمت ترمووود نقش موثری داشته باشد.
عامل دیگر ممکن است وجود قاب عکس باشد.
نوع حروف مورد استفاده در ساخت حروف ترمووود برجسته و همچنین مواد به کار رفته در ساخت آنها از عوامل موثر در قیمت تمام شده تابلوهای ترموود می باشد.
سایر مواد اضافی که توسط مشتریان برای زیباتر کردن و ماندگاری بیشتر نقاشی سفارش داده شده است نیز بر قیمت تأثیر می گذارد.

تولید پانل ترمووود:

ساخت تخته چوبی از ترمووود پس از طی مراحل طراحی، برش حروف اعمال می شود و حروف را روی زیرسازی چوبی نصب می کنند.

 

گارانتی پانل های ترمووود:

گارانتی پانل های ترمووود ممکن است شامل ترموود باشد که بسته به نوع چوب انتخابی دارای گارانتی در برابر پوسیدگی و فرسایش می باشد.
لامپ های SMD ابزار دیگری هستند که شامل گارانتی برای مدت زمان معین می شوند
مواد به کار رفته در ساخت حروف برجسته دارای گارانتی طولانی مدت می باشد.

نمای چوبی ساختمان با چوب ترمووود:

نمای ساختمان بسیار حائز اهمیت است و مصالح به کار رفته برای اجرای نما بر روی ساختمان ها به دلیل قرار گرفتن در محیط باز باید از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشد. نمای چوبی نوعی نمای شیک و کلاسیک است که فضایی مدرن را برای ساختمان شما به ارمغان می آورد. نمای ترمووود دوام و مقاومت بالایی دارد و در برابر اشعه ماوراء بنفش، باران اسیدی، آلاینده های شیمیایی و قلیایی کاملا مقاوم بوده و دچار خوردگی، سایش و تغییر رنگ نمی شود و رطوبت را جذب نمی کند.

همه ما در مورد ترمووود صحبت کرده ایم، اما سوال اینجاست که خود ترمووود چیست؟

ترموود یا چوب ترمووود چیست و چه کاربردی دارد؟

مقاله ی ترموود یا چوب ترمووود چیست و چه کاربردی دارد، مقاله ی کاملی است و می تواند به شما درباره ی چوب ترموود اطلاعات کاملی بدهد. حال باید بدانیم که ترمووود چوبی بادوام است که در هنگام حرارت دهی مقاوم بوده و در برابر رطوبت، آلودگی های محیطی و قارچ ها، خوردگی ناشی از عوامل اسیدی و قلیایی و انواع حشرات کاملاً مقاوم است.

فرآیند ترمو:

چوب نوعی ابزار است که از قدیم الایام توسط مردم برای ساختن انواع ابزار و وسایل چوبی استفاده می شده است و از درختان زیادی مانند گردو، کاج، صنوبر، صنوبر، توس، صنوبر، توسکا، کاج اروپایی بریده و راش برای مصارف مختلف استفاده می شده است. از چوب برای تامین زندگی استفاده می‌کند و از آن استفاده می‌کند، اما چون این جنگل‌ها به مرور زمان پوسیده می‌شوند و خاصیت خود را از دست می‌دهند.

و بر خلاف اسیدها، باران و قلیایی‌ها و به ظرافت و زیبایی‌شان خورده می‌شوند، مردم مجبور شده‌اند راه‌هایی برای تقویت چوب بیابند و به نتیجه گیری اینکه با سوزاندن و نیمه سوزاندن چوب می توان مقاومت آن را در برابر عوامل طبیعی و شیمیایی کاهش داد.

تاریخچه ترمووود در انواع تابلو ترموود:

فنلاند در تولید چوب ترمووود پیشرو بود و پس از سال ها آزمایش و تحقیق بر روی چوب درختان مختلف، توانست راهی برای تولید نوعی چوب بادوام به نام ترمووود بیابد. فنلاند برای اولین بار تحقیقات خود را در مورد نجاری در دهه 1930 آغاز کرد و یک مرکز تحقیقاتی به نام VTT راه اندازی کرد و تحقیقات خود را بین سال های 1998 تا 2001 تکمیل کرد و تعدادی مقاله در این زمینه منتشر کرد.

کاربردهای ترمووود در انواع تابلو ترموود:

  1. برای ساخت تابلوهای مغازه ها استفاده می شود.
  2. برای نمای ساختمان استفاده می شود و نمای چوبی بسیار زیبایی به ساختمان یا محل تجاری شما می دهد.
  3. سونا، در، پنجره، کف، دیوار، آلاچیق، پرچین، جعبه گل و آلاچیق
  4. باغبانی
  5. پوشش کف
  6. تولید مبلمان
  7. یکی از پرکاربردترین مکان هایی که ترمووود در ساخت آن نقش بسزایی دارد و بیشتر شاهد آن هستیم استفاده از آن در دکوراسیون داخلی است.

Join Us Today

لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید

Share With Friends

Another Tours

فهرست
مشاوره رایگان پیام دهید