انواع کفپوش ترمووود

انواع کفپوش ترمووود

 

اطلاعات در مورد چوب ترمووود

قبل از اینکه بخواهید این مقاله را مطالعه کنید بهتر است که اطلاعاتی کلی درباره چوب ترموود داشته باشید، به همین منظور مقاله ای برایتان تهیه کرده ایم که کامل است. می توانید به مقاله ی اطلاعات در مورد چوب ترمووود، مراجعه نمایید و آن را مطالعه نمایید.

کفپوش ترمووود چیست؟

ترمووود یکی از پرطرفدارترین و بادوام ترین کفپوش های تراس و روف گاردن می باشد که علاوه بر دوام زیبایی منحصر به فردی دارد. به دلیل تماس مداوم با آلاینده های مختلف، کف نه تنها باید بادوام باشد، بلکه باید با آب و سایر مواد شوینده شسته شود. همچنین استفاده از کفپوش هایی که علاوه بر مقاومت در برابر آتش، عایق گرما و سرما بوده و قیمت مناسبی نیز داشته باشد، برای سازندگان ارزان تر خواهد بود.

بسیاری از تولیدکنندگان معمولاً به دنبال کفپوش هایی هستند که در برابر سایش بسیار مقاوم بوده و در برابر حشرات، قارچ ها و میکروب ها مقاوم باشند. چوب حرارتی یکی از پرطرفدارترین متریال هایی است که برای ساخت کفپوش استفاده می شود، زیرا علاوه بر ویژگی هایی که طراحی می شود، انرژی مثبتی نیز به محیط می دهد و حس حضور در طبیعت را به مخاطب القا می کند. در این مقاله با فهرستی از ویژگی های چوب ترمو نما برای کفپوش، شما را با خواص آن آشنا می کنیم.

ویژگی های کفپوش ترمووود

هنگامی که از چوب ترمو برای کفپوش استفاده می شود، مشتریان احساس نزدیکی به طبیعت می کنند. کفپوش ترمووود را می توان در فضاهای مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال استفاده از آن در خوابگاه و بالکن خانه به دلیل مقاومت زیاد در برابر نور خورشید، از تعویض کف برای مدت کوتاهی جلوگیری می کند. همچنین هزینه نصب آن به دلیل کوچک بودن این فضاها زیاد نخواهد بود. سرعت نصب کفپوش ترمووود نیز بالاست و زمان زیادی را از شما نمی گیرد.

استفاده از چوب حرارتی در بالکن نیز این فضا را بزرگتر از آنچه هست نشان می دهد. یکی دیگر از محیط های مناسب برای استفاده از کفپوش چوبی، کنار استخر و داخل سونا است. مقاومت ترمووود در برابر محیط های مرطوب با توجه به فرآیند گرمایشی که این محصول طی کرده است به یکی از متریال های محبوب برای کف سازی در مناطق پر رطوبت تبدیل شده است. استفاده از کفپوش چوبی نیز نمای بیرونی را جذاب و شیک می کند و جلوه ای مدرن به آن می بخشد.

مزایای کفپوش ترمووود

از جمله مواردی که در انتخاب کفپوش باید به آن توجه کرد، علاوه بر زیبایی، مقاومت آن در برابر ترک خوردگی است که از ویژگی های خوب چوب ترمو است. کفپوش ها نیز بیشتر از جاهای دیگر در معرض آتش سوزی هستند و داشتن کف نسوز برای سازندگان در اولویت است. کفپوش حرارتی شیاردار از لیز خوردن در فضای باز جلوگیری می کند و ایمنی لازم را برای همه فراهم می کند.

کفپوش های چوبی حرارتی نسبت به انواع دیگر کفپوش ها مقرون به صرفه تر هستند، بنابراین خرید آن برای همه مقرون به صرفه خواهد بود. این محصول به لطف فرآیند گرمایش و خشک کردنی که در طول تولید خود طی کرده است، در مقابل نور مستقیم خورشید نسبت به سایر طبقات رنگ خود را از دست نمی دهد و پیر نمی شود. کفپوش های چوبی حرارتی قابلیت حذف و نصب مجدد و همچنین ترمیم و رنگ آمیزی آسان را دارند.

انواع کفپوش ترمووود

کفپوش ترمووود انواع مختلفی دارد. به عنوان مثال، بسته به نوع چوبی که فرآیند ترمووود را طی کرده است، می توان آن را به کفپوش کاج و ترمووود تقسیم کرد. با توجه به نوع چوب ترمو این محصول دارای دو نوع سخت و نرم می باشد. کفپوش کاج یکی از ترمووودهای نرم است که وزن کم و زیبایی چشمگیری دارد. قیمت ترموود چوب سخت ارزان تر است و برای افرادی که می خواهند کمتر هزینه کنند توصیه می شود.

در مقابل، قیمت ترموود گرانتر و سنگین تر خواهد بود، اما همچنان ظاهر بسیار زیبایی دارد. نوع تولید این کفپوش نیز در قیمت و همچنین کیفیت آن موثر است. این چوب معمولا به دو روش استاندارد thermo S و thermo di تولید می شود. معمولاً با توجه به نوع فرآیند تولید در روش قمقمه، استفاده از این محصول در مکان های خشک و داخل منزل توصیه می شود. برعکس، چوب ساخته شده به روش ترمو در برابر هوای مرطوب مقاومت بیشتری خواهد داشت.

قیمت کفپوش ترمووود

عوامل متعددی بر قیمت کفپوش ترمووود تأثیر می گذارد. به عنوان مثال در تولید کاشی ترمووود با استفاده از چوب با ضخامت 20 میلی متر، ضخامت چوب یکی از عواملی است که در قیمت کاشی ترمووود تاثیرگذار خواهد بود. چوب استفاده شده یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت نهایی است. مقدار چوب استفاده شده نیز قطعا بر هزینه های مشتری تاثیر می گذارد. محیط های کوچک مانند بالکن قطعا به چوب کمتری نیاز دارند و در نتیجه هزینه کمتری نیز دارند. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار نوسانات ارزی است که در قیمت مواد اولیه نقش دارد. بنابراین لازم است مشتریان همیشه قبل از شروع به کار قیمت روز را رعایت کرده و در زمان مناسب اقدام به خرید کنند.

 

Join Us Today

لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید

Share With Friends

Another Tours

فهرست
مشاوره رایگان پیام دهید