چوب ترمووود پله

چوب ترمووود پله

موارد استفاده چوب ترموود بیشتر در کجاها است ؟

از چوب استفاده های فراوانی می شود. در مقاله ی موارد استفاده چوب ترموود بیشتر در کجاها است، درباره استفاده از این چوب اطلاعات کاملی وجود دارد. با مراجعه به این مقاله اطلاعات خود را درباره موارد استفاده از چوب ترموود را افزایش دهید.

طراحی و ساخت پله ترمووود

پله ها و نرده ها جزء جدایی ناپذیر ساختمان ها و مجتمع ها هستند که با کمک چوب ترمو می توانید به زیباترین شکل انجام دهید.

پله های ترمووود در خانه های دوبلکس

این یکی از بهترین کاربردهای پله گرد در خانه های دوبلکس است که حس لوکس بودن را به خانه می دهد.

در خانه های دوبلکس استفاده از چوب ترمووود علاوه بر زیبایی می تواند به گرمای خانه نیز کمک زیادی کند.

به خاطر داشته باشید که چوب ترمووود بسیار سبک تر از مواد فلزی است و عمر طولانی تری دارد.

اطلاعات جامع در مورد ترمووود پله و کاربردهای آن

در این مقاله به بررسی پله های ترمووود و کاربرد آن ها می پردازیم، اما مهمتر از همه به توضیح مختصری در مورد این سازه و انواع آن می پردازیم. از آنها برای اتصال دو سطح پله استفاده می شود که بسته به ارتفاع تراز می توان آن را کاهش یا افزایش داد همچنین می توان گفت یکی از مهمترین قسمت ها و عناصر هر ساختمانی است که معمولاً می توانید آن را داشته باشید.

در ساختمان ها بیشتر شبیه پله در نظر گرفته می شود، اما در داخل ساختمان هم از ترمووود پله ای و هم از ترمووود راه پله استفاده می شود. پله های ساختمان اگر ظاهری مناسب و زیبا داشته باشند در جذب مشتری بسیار موثر هستند حال می خواهیم به انواع این سازه ها بپردازیم.

 

به طور کلی پله ها به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از

 

  • تقسیم بندی ظاهری
  • تقسیم بندی از نظر مواد مصرفی

اکنون می خواهیم هر یک از این دو مورد را جداگانه بررسی کنیم.

تقسیم بندی ظاهری در چوب ترمووود پله

در مورد اول باید بگوییم که پله ها از نظر شکل ظاهری نیز به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • پله هایی با ظاهری مستقیم
  • پله هایی با شکل گرد

پله هایی با ظاهری مستقیم

شکل این سازه همانطور که از نامش پیداست مستقیم است و بدون قوس و پیچ است، بنابراین فضای بیشتری را اشغال می کند و معمولا برای ساختمان ها و مکان هایی که کمبود فضا را تجربه نمی کنند و به راحتی می توانند از پس آن برآیند مناسب است.

پله های مستقیم مستطیل شکل و عرض آنها در کف 30 سانتی متر است که به چند دسته مستقیم تقسیم می شود:

  1. یک طرفه
  2. دو طرفه مستقیم با دو شانه و ساق وسط
  3. دو طرفه با سه شانه و ساق وسط و سه
  4. با سه دست و دو پا وسط

پله هایی با شکل گرد

برای پله های مارپیچ یا گرد هدف طراحان استفاده بهینه از فضای پا در این ساخت و گنجاندن حداقل یک یا دو پله در آن است که به آن پله های گرد عمودی می گویند.دسته دیگر این محصول پله های مارپیچ هستند. عالی، فضای بسیار کمی را اشغال می کند و بیشترین توجه به مکان های کم فضا مانند فست فود، فروشگاه و برای استفاده از طبقه دوم باید از این سازه استفاده شود و طراحی آن به شرح زیر است. در اطراف یک نوار عمودی به صورت مارپیچی به بالا متصل می شوند.

پله های تزیینی گروه دیگری از این ساخت و ساز هستند که به دلیل تجمل و زیبایی استثنایی و همچنین به دلیل فضای بزرگی که اشغال می کنند عمدتا در خانه های اشرافی و مدرن و هتل های بسیار مجلل استفاده می شود.

بررسی ترمووود پله ای و کاربردهای آن در چوب ترمووود پله

پس از یک سری توضیحات کلی در مورد پله ها و انواع آنها، اکنون به کاربردهای ترمووود پله ها می پردازیم. همانطور که گفته شد این سازه یکی از مهم ترین اجزای ساختمان ها، ویلاها و دوبلکس ها، انواع مجتمع های اداری و تجاری و آن ها است که طبقات مختلف را به هم متصل می کند.

در گذشته پله ها فقط برای بالا و پایین رفتن بودند. استفاده می شد اما امروزه جلوه های زیبایی می دهد که می توان گفت جنبه زیبایی برای ساختمان یا خانه های ویلایی مثلا پله های ترمووود علاوه بر زیباتر شدن ظاهر خانه و ساختمان بلکه القا می کند. گرمای خاصی نسبت به محیط

امروزه طراحان دکوراسیون در ساخت راه پله و نرده از مواد و روش های مختلفی استفاده می کنند و در برخی موارد بسته به فضا ممکن است دو متریال مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و تغییر شگفت انگیزی در فضای ساختمان یا خانه ویلایی ایجاد کنند.

به عنوان مثال در برخی موارد از ترکیب فلز و شیشه برای نرده و از چوب برای راه پله استفاده می کنند و یا ممکن است برعکس این اتفاق بیفتد یعنی برای پله از ترکیب فلز و شیشه و برای نرده از چوب استفاده می کنند. در هر صورت متناسب با فضا دکوراسیونی زیبا و جذاب ایجاد می شود.

چوب مورد توجه بسیاری از طراحان ترمووود است که علاوه بر زیبایی و گرمای خاص از استحکام و دوام بالایی برخوردار است.

دکوراتورها معمولا از پله های ترمووود برای خانه های دوبلکس و ویلایی استفاده می کنند و دلیل این امر این است که به دلیل ظاهر طبیعی و در عین حال زیبا، نقش بسیار مهمی در دکوراسیون ویلاهای مدرن دارد. به همین دلیل است که اکثر افراد خوش ذوق سراغ این پرونده می روند.

ترمووود پله ها در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد و اکثر افراد ترمووود را بر اساس مواد مختلف موجود برای پله انتخاب می کنند. همانطور که قبلا اشاره کردیم ترمووود علاوه بر ظاهر زیبا از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و کاربردهای فراوانی از جمله استفاده از آن در نمای بیرونی و داخلی ساختمان، کفپوش، آلاچیق، آلاچیق، پله، قرنیز، گل جعبه و … اشاره کرد که تمامی این ویژگی ها و مزایا در قیمت این محصول تاثیر گذار است.

بنابراین معمولا این محصول با قیمت بالایی در بازار به فروش می رسد که می توانید با قیمت مناسب تر از جاهای دیگر خرید کنید.

کاربرد پله ترمووود در خانه های ویلایی

مهمترین کاربرد این پله ها برای زنده کردن فضای مدرن یا کلاسیک خانه های ویلایی است که علاوه بر کمک به زیبایی و جذابیت کل خانه، باعث ایجاد تغییری نیز می شود که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است، بنابراین ترمووود in life is very باز هم ما جای خود را باز کرده ایم که در داخل هر خانه ای اگر جنس چوبی دیدید به احتمال زیاد ترمووود است اما دلیل این امر چیست؟

بله، درست است که جنس و تنوع در طرح و رنگ این محصول و کیفیت و ماندگاری بالای آن باعث شده تا همگان به این محصول روی بیاورند.
پله و نرده ترمووود پله ترمووود پله چوبی ترمووود | نرده چوب ترمووود | راه پله ترمووود | ورودی چوبی ترمووود چوب ترمووود با توجه به استحکام ، زیبایی و قابل شستشو بودن یکی از بهترین متریال ها جهت ساخت انواع پله در داخل و خارج ساختمان می باشد .

این موضوع باعث شده است این ماده بهترین و زیبا ترین پله ها را برای خانه شما فراهم کند. نرده: با استفاده از چوب ترمو می توان اقدام به ساخت نرده با شکل های مختلف نمود . همچنین جهت پوشش نرده های فلزی در راه پله ها و نرده ها ی محافظ جلوی پنجره ها در قسمت نمای ساختمان بسیار کاربردی و زیبا می باشند.

نرده در چوب ترمووود پله

با کمک چوب ترمووود می توانید نرده هایی به اشکال مختلف بسازید. همچنین برای پوشاندن نرده های فلزی روی پله ها و نرده های محافظ جلوی پنجره ها در نمای ساختمان بسیار کاربردی و زیبا هستند.

Join Us Today

لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید

Share With Friends

Another Tours

فهرست
مشاوره رایگان پیام دهید